Hoe werkt een leningsverhoging?

Bij Qred helpen we graag kleine en middelgrote ondernemingen. We willen er alles aan doen om alles zo soepel en gemakkelijk mogelijk te maken voor u en uw bedrijf. We doen dan ook ons uiterste best om onze klanten een zo scherp mogelijke offerte aan te bieden.

Van tijd tot tijd krijgen we vragen van onze klanten over het verhogen van leningen. Om het voor u zo soepel mogelijk te laten verlopen, heeft ons klantenserviceteam de 5 meest gestelde vragen over leningsverhogingen beantwoord!

Wanneer kom ik in aanmerking voor een mogelijke verhoging van mijn bedrijfslening?

Na 3 maanden met volledige afbetalingen (aflossing + kosten) komt u mogelijk in aanmerking voor een verhoging van uw bedrijfslening. U hoeft dus niet te wachten tot de hele lening is terugbetaald. Als u een aanvraag indient voor een verhoging terwijl u al een lening heeft, zullen we een individuele beoordeling van uw bedrijf maken en bekijken of er mogelijkheid is om het bedrag te verhogen, en hoeveel u kunt verhogen.

Wordt mijn aanvraag voor een verhoging automatisch goedgekeurd?

Nee, helaas kunnen we niet iedere aanvraag voor een verhoging automatisch goedkeuren. Om uw kansen op een leningsverhoging te vergroten, kunt u best steeds op tijd terugbetalen. Door meer krediet af te betalen, krijgen wij meer inzicht in uw betaalgedrag en kunnen we beter een kredietbeoordeling van uw bedrijf uitvoeren. Pas als we een aanvraag hebben ontvangen, kunnen we een individuele beoordeling van uw bedrijf maken en bekijken wat er mogelijk is.

Krijg ik twee leningen om bij te houden als ik een verhoogde lening krijg?

Nee, het resterende bedrag dat nog moet worden afgelost op uw huidige lening en het uitbetaalde bedrag van de nieuwe lening worden samengevoegd in dezelfde lening. U ontvangt één factuur en het is gemakkelijk bij te houden!

Kan ik de terugbetalingstermijn wijzigen?

Ja, dit is mogelijk. We proberen ons altijd aan te passen aan de behoeften van onze klanten en we maken een individuele beoordeling voor elke aanvraag. Laat ons weten wat voor termijn u wilt en we zullen onderzoeken wat we kunnen doen om u tegemoet te komen!

Hoe vraag ik een verhoging van mijn bedrijfslening aan?

Het is heel eenvoudig! U kunt ons bellen, mailen of inloggen op uw MyQred account en het gewenste leenbedrag en het doel van de lening invullen. Het aanvragen van een verhoging van uw bedrijfslening is gratis, vrijblijvend en u ontvangt binnen 24 uur antwoord (behalve in het weekend). 

Om een nieuwe kredietbeoordeling te maken, hebben we de bankafschriften van de afgelopen 3 maanden nodig. Mocht er een adreswijziging hebben plaatsgevonden, laat dit ons ook zeker weten.

We hopen dat dit heeft geholpen. Als u nog verdere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via telefoon, e-mail of via onze chat op de website.

Nog geen bedrijfslening? Vraag nu een gratis en vrijblijvende offerte voor een bedrijfslening aan.

Deel dit artikel